Veelgestelde Vragen

Hier vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Dan kun je altijd contact opnemen.

1. Is dit betrouwbaar?

Ja, zeker! Hier nog drie extra punten om je vertrouwen te winnen:

  • Wij zijn een geregistreerd bedrijf bij de Kamer van Koophandel onder nummer 52014460.
  • Je bent van harte welkom om langs te komen bij ons op kantoor in Utrecht.
  • We zijn gecontroleerd door Stichting Webwinkelkeur en hebben daar honderden lovende reviews.

2. Hoe komen jullie aan al die Games?

Wij proberen de schakel te zijn tussen vraag en aanbod bij tweedehands games. Uitgespeeld? Dan kun je je games gemakkelijk en snel aan ons verkopen. Dat doen we via onze inkoopsite PlaystationVerkopen.nl. Zo vinden we snel weer een nieuwe eigenaar die er opnieuw veel plezier aan kan hebben en maken we de cirkel rond.

Verzending

3. Als ik nu bestel, wanneer heb ik het dan in huis?

Als je op werkdagen voor 18:00 besteld, heb je het de volgende dag in huis! Als je op vrijdagavond of in het weekend bestelt, heb je het dinsdag in in huis.

We verzenden alles met PostNL en sturen je altijd een verzendbevestiging om te laten weten wanneer je het pakketje kan verwachten.

Voor klanten in België is de levertijd 2-3 werkdagen.

4. Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland zijn de verzendkosten €3.95; voor zendingen naar België €4.95.

De verzendkosten zijn gratis bij bestellingen boven de 100 euro.

5. Kan ik de producten ook ophalen?

Zeker, je bent van harte welkom bij ons op kantoor in Utrecht. Het is wel van belang dat je eerst via de website je bestelling afrondt en betaalt.

We sturen je een bevestiging zodra je bestelling klaar ligt om op te halen; hierna kun je het pakket elke werkdag tussen 16:00 en 18:00 ophalen bij ons kantoor aan Atoomweg 50 in Utrecht.

Liever sneller ophalen of op een ander tijdstip? Dat is vaak ook geen probleem! Neem dan even contact met ons op.

Retourneren

6. Zit er garantie op de producten?

We vinden het erg belangrijk dat de geleverde producten altijd goed werken. 'retro' is immers niet 'oud en versleten' en dat willen we graag zo houden. Wij garanderen dan ook een goede werking van de producten. Mocht er toch iets niet perfect werken bij aankomst, kunt u het product binnen 14 dagen op onze kosten en zorgen we voor een passende oplossing. Oftewel: Niet Goed? Geld terug!

7. Kan ik de producten retourneren?

Jazeker, je kunt je bestelling altijd binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen retourneren.

In dat geval krijg je het volledige bestelbedrag terug, inclusief verzendkosten van de heenzending.

Zie de retouren pagina voor meer informatie.

Overig

8. Ik verveel me. Kun je een foto van een kat laten zien?

Tuurlijk, geen probleem.

Veelgestelde Vragen Kat